Răspunsuri

2014-10-08T16:21:51+03:00
La figuarativ termenul ''poama'' ar fi- persoana lipsita de seriozitate si de caracter; om de nimic.
deci incearca sa alcatuiesti o propozitie.. pentru ca eu chiar nu am idei :l
stiam si eu asta, dar trebuie sa vad cum suna propozitia.....
bine incerc sa te ajut...
Comentariul a fost şters
sorry daca nu ti-a fost de folos
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T16:28:58+03:00