Răspunsuri

2014-02-20T23:25:02+02:00
Adica sufixe infinitive
nu in enunt spune sa subliniez sufixele de infinitiv
atuci nu stiu
... u exemplu ar fi impacientat care e sufixul de infinitiv?
un*
'-a' de la 'impacienta'.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T23:31:58+02:00
1.Pot fi sufixele ce formează infinitul lung, care la noi transformă verbele în substantiv prin procedeul numit conversiune: 'a copia' - copiere; 'a scrie - scriere; 'a risipi - risipire'. 2. De asemenea, cu ajutorul sufixelor infinitivale ale infinitivului scurt, '-a', '-e', '-ea', '-i/' se află conjugsrea verbelor: I, II, III şi IV.