Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T16:22:56+03:00
Un copil si doua fete mergeau in parc.(numeral)
Un baiat te-a salutat(articol)
O! Ce frumos! (Interjectie)
O fata si 2 baieti mergeau la cinema (numeral)
Este a lui mircea (articol posesiv)
Cel de acolo .. (pron. Sdemonstrativ)

11 4 11
2014-10-08T16:23:16+03:00
Un
pronume: Un baiat si doua fete se joaca.
articol:  Am reparat un scaun.

o
pronume: Vad un baiat si o fata in curte
articol: Ma duc pe o ulita.
 
lui
articol: Dau mere baiatului.
pronume: Lui ii place mancarea fast-food.
cred ca asa e 

4 4 4