Alcatuiti cate o propozitiein care sa ai.
a)Verbul,,a fi" la modul:-Predicativ
-copulativ
-auziliar
b)Varbul ,,a avea:-Predicativ
-auxiliar
c)Verbul ,,a avea":-Predicativ
-auxiliar

2
Alea nu sunt moduri
:))))))
E greseala in caietul nostru de romana si am copiat cu ala acolo
ok
si de ce "a avea" l-ai pus de doua ori ?

Răspunsuri

2014-10-08T16:07:12+03:00
El este in clasa(predicativ)
Sa fi invatat era bine(auxiliar)
Ea este frumoasa(copulativ)
El are doi ani(predicativ)
Eu am mers la scoala(auxiliar)
Ion vrea sa plece(predicativ)
Ar dori o nota mare(auxiliar)
ai scris "a avea" de doua ori
sigur voiai sa scrii "a vrea" sau "a voi"
a vrea*
si a avea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T16:12:19+03:00
"A fi"
Predicativ:Momentan sunt acasa dar voi pleca la pregatire.
Copulativ:Pisica ei este ado
rabila.
Auxilia
r:Ar fi fost mai bine daca veneai si tu.

"A avea"
Predicativ:Am fost la un magazin unde au pantofi cu toc inalt(daca esti fata)/jocul meu preferat(daca esti baiat).
Auxiliar: Am reusit sa rezolv problema de una singura.

"A v
rea"
P
redicativ:Am vrut sa plec cu ei , dar a intervenit ceva,
Auxilia
r:Voi merge la picnic saptamana asta.














1 5 1