La o fabrica de lactate pachetele de unt se ambaleaza cate 28 intr-o cutie.Intr-o masina incarcate 40 de cutii si se distribuie in mod egal la 35 magazine alimentare.Cate pachete de unt primeste fiecare magazin?AJUTATIMAAAAAAAA!!!!!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T16:06:33+03:00
40*28=1120pachete
1120:35=32pachete de unt primeste fiecare magazin

2014-10-08T16:16:50+03:00
28 x 40 =1120 ( unt intr-o masina )
1120:35 =32 (fiecare magazin)