Răspunsuri

2014-02-20T22:00:41+02:00
Este caracterizat prin intonație suplimentară, topică mobilă și virgulă sau semnul exclamării.În limba română, este caracterizat prin afixele -e (ex.:Ionele!), -ule (ex.: Frumosule!), -o (ex.:Leano!), -lor (ex.: Doamnelor!).
8 3 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T22:02:17+02:00
Substantivele in cazul vocativ exprima deobicei o chemare, o adresare,o strigare adresata cuiva in mod direct. se despart prin virgula de restul propoziti.
11 4 11