Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T15:20:00+03:00
Alcatuieste cate o propozitie care sa exprime:

o informare - Te anunt ca astazi trebuie sa te duci la sedinta cu parintii.
o rugaminte - Mama, imi dai si mie, te rog 10 lei?
o intrebare - Astazi vii tarziu de la scoala?
o porunca - Treci la tabla !
o mirare - Vai, dar n-am facut eu asta !
un indemn - Haide, stiu ca poti !
34 4 34
2014-10-08T15:20:32+03:00
1. Astazi ,la ora cinci ,v-a avea loc festivalul culorilor.
2. Ada-mi,te rog, cartea di limba si literatura romana.
3. De ce nu ai acceptat sa mergi in excursie?
4. Asculta-mi poruncile!
5. Cum s-a dovedit a fi real?!
6. Ar fi bine sa te consulti cu un medic!

12 4 12