Cum se rezolva:De pe 3 tarlale s-au recoltat 49 980 kg de cartofi.Aflati ce cantitate de cartofi s-a recoltat de pe fiecare tarla stiind ca depe prima s-au recoltat 18 690 kg de cartofi iar de pe a doua cu 9 850 kg mai mult.?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-08T15:17:24+03:00
18.690+9850=28540 kg ( recoltate de pe a doua tarla )
49980-(28540+18690)=49980-47230=2750 kg ( recoltate de pe a treia tarla )
2014-10-08T15:20:59+03:00
Prima = 18690 kg 49980 kg -18690 kg = 31290 kg 31290 kg : 2 = 15680 kg A doua = 15680 kg + 9850 kg = 25530 kg A treia = 15680 kg - 9850 kg = 5830 kg