Problema-Lucru mecanic(HELP!!! :D)

Calculati puterea motorului unui lift subteran ce scoate din mina de la o adancime de h=100m un corp cu masa de m=10²·10² kg in timp de 60 de secunde,daca randamentul de realizare este de 80%

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-20T22:03:56+02:00
Înălțimea este de 100m. Masa este 10000kg. Lucrul este de 1 MJ. Timpul este 60 de secunde, împarți 1000/60=16.67 kW. Pentru că randamentul este de 80%, împarți la 0.8. Obții 20.83 kW
1 5 1
2014-02-20T22:15:08+02:00
1000/60 x 8/10=20,83.....Asa se face...nu e prea greu daca stii teoria din caiet