De la o sera de flori s-au trimis spre vanzare 223 242 trandafiri , tot atatea garoafe , iar lalele cu 121 230 mai putine decat trandafiri. Cate flori s-au trimis spre vanzare? Va rog cu cerinte daca se poate . Multumesc

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T15:10:49+03:00
1) Cate lalele s-au trimis ?
 223 242-121 230=102 012
2) Cate flori s-au trimis ?
223 242+223 242+102 012=548 496 .
                                                                                            R: 548 496 flori


Sper ca ti-am fost de ajutor ! Si ca vei da Multumesc!
5 5 5
2014-10-08T15:12:02+03:00
Raspuns: (223.242)x2+(223.242-121.230)=446.484+102.012=548496

3 2 3