Construiti enunturi in care cuvintele picior,cap,spranceana sa fie folosite cu sens propriu(de baza si secundar)si cu sens figurat.

2
mersi.
Am dat cu piciorul la o ocazie importanta .-sens figurat
Sa mai scriu si restu?
daca vrei.
nu nu lasa

Răspunsuri

2014-10-08T14:42:38+03:00
A intrat in piciorul podului.S-a lovit la picior la fotbal.
si-a luat lumea in cap.Il doare capul.
Si-a pensat spancenel.Pe spranceana dealului sunt copaci inalti.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T14:46:25+03:00
Sens propriu:Astazi, cand am lovit mingea in poarta, m-am ranit la picior..
sens figurat:Pe-un picor de plai,saracul cioban isi mana turma..
sens propriu:Cand am dat sa ma ridic de pe scaun, am simtit o durere si a pipauit un cucui in al meu cap.
sens figurat:Privirea lui asupra mea, era ca o durere de cap ametitoare..
sens propriu:Astazi la biologie am am invatat ca aparatul lacrimal este situat sub spanceana...
sens figurat:Imi era asa de frica, incat in ochii lui nu eram decat o spranceana usor arcuita.
3 5 3