Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-08T14:49:13+03:00
Cartea= car-tea sunt 6 litere  si 6 sunete;studiaza ce ti-am trimis in atasament
2014-10-08T14:53:37+03:00
Sunetele reprezintă vocale, consoane si semivocale. Vocale:a, ă, â (î), e, i, o, u. Consoane:b, c, c' (ce,ci), k' (che, chi), d,  f, g, g' (ge, gi), g' (ghe, ghi), h, l, m, n, p, r, s, ş, t, ţ, v, z. Semivocale:nu pot  alcătui singure silabe-e,i,o,u. Ex:cartea=are 2 vocale:a,e si 3 consoane:c,r,t