Răspunsuri

2014-10-08T14:18:56+03:00
La ora de sport ,Mihai a dat gol.Maria se uita in gol.Paharul este gol.
4 2 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T14:21:22+03:00
Echipa Steaua tocmai a dat gol.(a inscris)
Ei locuiesc sub cerul gol.
De ce mananci cascaval gol?(fara nimic altceva)
Tocmai a umplut un gol in viata sa.
Cand ma plictisesc ma uit in gol.
Cartita este goala.(nu are nimic pe ea)
Ea a spus o minciuna goala.(evidenta)




5 4 5