1. Construiti enunturi cu urmatoarele cuvinte: lucrativ , salutar , specios , vindicativ .
2. Alegeti forma corecta a urmatoarelor neologisme :
A escalada /a excalada
Escroc/excroc
Fuziform/fusiform
Inopinat /inopiniat
Itinerar/itinerariu
Stres/ştres

2

Răspunsuri

2014-10-08T14:14:19+03:00
Hihi! Se pare ca ai manual de clasa a 7 a de la Humanitas, stiu exercitiile.
La sfarsitul manualului ai un dictionar de neologisme si uita-te acolo si asa vei putea formula enunturile foarte simplu.
2. a escalada
excroc
fuziform
inopinant
itinerariu
stres (cu codita in jos, nu am s )
asterix.


Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T14:35:08+03:00
1.Întreprinderea este economică atunci când activitatea are scop lucrativ.
Acest remediu este salutar pentru persoanele diabetice.
Nimeni nu își dorește să intre în discuții specioase.
Prietena mea are un caracter vindicativ.
2. A escalada
Escroc
Fusiform
Inopinant 
Itinerar
Stres
Asterisc.
8 4 8