Răspunsuri

2014-10-08T14:07:21+03:00
De emotie , Ana si-a pierdut graiul.
In Grecia se afla un templu sacru.
Toti au spus intr-o glasuire.
Nu mai au paine pe vatra.
Daniela a mostenit talentul de la mama sa.









5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T14:07:47+03:00
Graiul stramosesc e cel mai de pret
Limba noastra este sacra
ion a glasuit, ca se auzea toata valea
batrinii stau linga vatra si se gindesc la vremurile bune
Ionica a mostenit de la bunica sa o multime de lucruri.
5 3 5