Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-20T21:28:06+02:00
L=3l
2L+2l=96
6l+2l=96, l=96/8=12 cm
l=3x12=36 cm
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T21:31:07+02:00
2(3l+3l)=96 ------ Formula perimetrului lungimile le-am inlocuit cu 3 latimi
12l=96
l =96:12
l=8 (latimea)
l2=16
96-16=80 (2 lungimi)
d la a 2 = lungime la a 2 + latime la a 2
diagonala la a 2 = 6400 +64
                       = 6464 cm


Daca gresesc corectati-ma