Completati urmatoarele enunturi:
a)Cuvintele care nu se mai folosesc (care au iesit din uz) se numesc...
b)Cuvintele nou aparute in vocabularul unei limbi se numesc...
c) Cuvintele folosite intr-una sau in cateva regiuni ale tarii se numesc...
d)....sunt folosite de scriitori pentru a descrie viata oamenilor din trecut.
e)...contribuie la imbogatirea si modernizarea vocabularului.

va rooogg eee urgeent!!!


2

Răspunsuri

2014-10-08T11:27:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A). arhaisme
b).neologisme 
c).regionalisme
d).arhaismele si regionalismele 
e).neologismele .

45 4 45
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T11:28:59+03:00
A) arhaisme
b) neologisme
c) regionalisme
d) la punctul asta cred ca se încadrează arhaismele
e) neologismele
 Sper ca ti.am fost de ajutor
38 4 38