Răspunsuri

2014-10-08T11:23:08+03:00
Meșteșugurile (pe la sate mai mult ca la oraș nici nu se mai practica așa ceva decât prin anumite zone:)))) ) si cred ca ar mai fi fabricile ... Sper sa iti fie de folos:)

Scz fara fabrici. Astea sunt ca si loc de munca:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T11:23:38+03:00
CARE DIN OCUPATIILE ORASENILOR, SE PASTREAZA SI AZI?

- comertul
-  mestesuguri ca: argintari / aurari, tabacari, pielari, brutari, tocilari etc
1 5 1