Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T10:59:42+03:00
A scris atat de urat de parca erau hieroglife.
La muzeu am vazut un manuscris scris cu hieroglife.
2 5 2
2014-10-08T11:01:01+03:00
Inainte se scria cu hieroglife mi-a zis bunelul.
Acestea sunt niste hieroglife tiparite in acesta carte.
IN EGIPTUL ANTIC SCRIEREA SE FACEA CU HIEROGLIFE
HIEROGLIFELE DE PE PIRAMIDE AU FOST DESCIFRATE
bineee
am vazut la muzeu multe hieroglife