Răspunsuri

2014-10-08T10:44:31+03:00
Cele care au la sfarsit un sufix care le face mai mici decat sunt (par) (Exp:fetita,frunzulita,baietel)
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T10:44:57+03:00
Sufixul diminutival se adauga la sfarsitul unui cuvant pentru a forma diminutivul acelui cuvant.
Copil+as= copilas
Catel+us=catelus
Sunt o gramada se sufixe diminutivale..
De la capusor care e sufixul diminutival?
Pai fi atenta. De la cuvantul cap s-a adaugat sufixul diminutival si ai obtinut capusor,sufixul diminutival se adauga la sfarsitul unui cuvant ca sa para mai "mic" ,cum e cap=capusor mana=manuta picior=piciorus sufixul diminutival este cel care micsoareaza lucrurile