Răspunsuri

2014-10-08T10:44:14+03:00
Esti un baiat fudul .
Am cumparat un berbec
Am vazut  prin iarba un greiere prizarit
S-a pornit o bejanie ,afara
Asfaltul este din zgura
El are buzunarul doldora de bani
7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T10:48:11+03:00
1. E fudul ca un cocos.
2. Cainele asta ce-i asa berc ?
3. Dar prizarit mai este puiul asta !
4. Invaziile barbarilor au bajenarit populatia locala.
5. Un funigel se zarea atarnat de tavan
6. Acest inel a coclit
7, A venit de la munca plin de zgura.
8. Boierul asta e doldora de bani.
12 4 12