De cate feluri pot fi arhaismele? Vaa roog am est la romana si nu prea stiuu.Si cum le identific......!!

2
Exista arhaisme lexicale, fonetice, morfologice, sintactice:
-arhaismele lexicale:gramatic , parcalab , stolnic etc;
-arhaisme fonetice:a imbla , a imple , a rumpe , sama;
-arhaisme morfologice:inime , greseale , aripe , ruinuri;
-arhaisme sintactice-dativul cu functia de atribut: " Eu sa fiu a ta stapana , tu stapan vietii mele";

Răspunsuri

2014-10-08T10:27:55+03:00
Arhaismele repreziinta cuvintele vechi , care nu se mai folosesc acum.
Asta stiam. Dar nu stiam cum sa le identific pe cele morfologice etc. Mersi oricum
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T10:31:58+03:00
-arhaismele lexicale:gramatic , parcalab , stolnic etc;
-arhaisme fonetice:a imbla , a imple , a rumpe , sama;
-arhaisme morfologice:inime , greseale , aripe , ruinuri;
-arhaisme sintactice-dativul cu functia de atribut: " Eu sa fiu a ta stapana , tu stapan vietii meleScrie răspunsul tău aici
Este cam tot ce am eu in caiet dar e okaii mersi
Pai nu mai este mai mult...
Mersi.