Răspunsuri

2014-10-08T10:29:43+03:00
Phis este prietenul meu , el are 7 ani
Friday 10th of October 2014 . This is my friend,Andy= Acesta este prietenul meu,Andy. He`s seven=El are 7 ani He likes spiders= Lui ii plac paianjenii .. Cum adica alfabetul ? Este ca in romana,daca te referi la traducerea cuvantului "alfabet" = "alphabet"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T10:31:20+03:00
1) This is my friend,Andy. He`s seven. He likes spiders. ( Cred ca asta ai vrut sa scrii) 
Acesta este prietenul meu,Andy. El are sapte ani. Lui ii plac paianjenii.

2)Data pe 10 octombrie 2014 se scrie:  Friday 10th of October 2014.

3) Alfabetul in engleza se scrie la fel ca in romana dar se citeste altfel.
2 5 2