Verosimil reprezinta ceva care pare a fi adevarat și inspira incredere
Fictiunea este o reprezentare imaginara a realitatii înconjuratoare :*

Răspunsuri

2014-10-08T10:03:21+03:00
Verosimil inseamna credibil
Fictiune inseamna ca ceva nu este real.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T10:09:26+03:00
Verosimil=Care pare a fi adevărat și inspiră încredere
fictiune=
Reprezentare imaginară a realității înconjurătoare