Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T10:05:55+03:00
Mg = radical din 5x12 
mg = radical din 60
mg = 2 rad din 15
  • Utilizator Brainly
2014-10-08T10:12:51+03:00
Mg=√5*12                                                                                                                              =√60                                                                                                                                       =2√15              
1 5 1