Răspunsuri

2014-10-08T09:32:27+03:00
Referat.clopotel.ro/Domnul_Goe___Rezumat-14192.html
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T09:47:45+03:00
Mam'mare, mamitica si tanti Mita ii ofera lui Goe o recompensa in avans, o calatorie la Bucuresti, ca sa nu mai ramana repetent si anul acesta. Pe peronul garii din Urbea X, cele trei cocoane admira costumul de marinar al baiatului si se minuneaza de inteligenta lui, atunci cand spune ca forma corecta a cuvantului marinar este "marinel".
Ramas pe coridorul trenului, Goe scoate capul pe fereastra vagonului si-i zboara palaria cu biletul de calatorie, desi un tanar il avertizase. Venirea conductorului declanseaza un sir de lamentatii zgomotoase din partea celor trei cucoane, care trebuie sa cumpere alt bilet pentru Goe. Mamita are o tentativa de a-l admonesta pe oe, dar apoi ii ofera ciocolata ca sa-l impace. Faptul ca se incuie in rupul sanitar al vaonului provoaca o panica dementiala damelor, in timp ce Goe zbiara si bate cu picioarele in usa. Ca sa nu se mai intample ceva puisorului, mam'mare se aseaza pe un geamantan strain de pe coridor, dar Goe se ridica si trage manivela semnalului de alarma, oprind trenul. In zadar incearca personalul sa afle cine a fost vinovat, caci mam'mare doarme in fundul cupeuui cu puisorul in brate.
Ajunsi la Bucuresti, se urca intr-o trasura si pornesc spre bulevardul unde urma sa se desfasoare manifestarile festive dedicate zilei nationale.

1 5 1