Heey ! Am si eu o problema de fizica pe care nu stiu sa o rezolv !:) "Cand ai lucrat cu electrofonul,micul pocnet insotea scanteia .De ce tunetul se aude la cateva secunde dupa producerea fulgerului?Aminteste-ti ca viteza suntetului in aer este de340 km/s in timp ce viteza luminii este de 300 000 km/s." Ma puteti ajuta?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T21:01:08+02:00
Pentru ca viteza sunetului e mai mica decat viteza luminii iar electrofonul e foarte aproape iar locul unde se produce fulgerul e foarte departe.Succes!
2014-02-20T21:01:16+02:00
Pentru că viteza luminii este mai mare ca viteza sunetului