Răspunsuri

2014-10-08T08:44:11+03:00
Eu sar coarda.
El ar fi vrut sa sara peste linie .
Elevul a sarit de pe banca.
Tu ai sarit de la al doi-lea butuc?
Noi sarmim peste toate mingiile
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T08:50:40+03:00
Carmen sare coarda cu prietenele ei.
Intotdeauna pun mai multa sare in mancare.
Ionut sare peste randuri si nu citeste tot.
Mama acreste borsul cu sare de lamaie.
Ce vrei, am incercat marea cu sare !
9 4 9