Alcatuiti cate doua enunturi in care cuvintele : ,,sare'', ,,car'' si ,,broasca'' sa aiba intelesuri diferite.

2
Mama sa dus la magazin sa cumpere sare,eu car gunoi. Mama si eu plecam intro vacanta de iarna
Nu mama
Broasca sare dintru- o frunza pe alta
Am pus sare in mancare.
Andrei a srait in pat. Eu car un cos cu fructe. Ana are un car in curte. Am vazut o broasca pe lac. Am pus o broasca noua la usa.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T22:46:22+03:00
1.El sare intr-un picior.
Sarea este in pachet.
2.Eu car galeata de apa.
Pe drum trece un car cu boi.
3.Am vazut o broasca in balta.
Broasca de la usa este stricata.
2014-10-07T22:46:54+03:00
Mami mea adus din padure un car plin cu bogati .Am prapadit biciu din car.
Eu astazi intenteonat am stricat brosca de la usa.Voi va bateti joc de brostele ale prinse. 
Noi am citit carte sare dulce si mi facut o impresie cu totu alta sa prives lumea.Ei au uitat sa im cumpere sare.