Dați factor comun :
a). 4a + 8 b). 15b + 10 c). 6b + 4a
d). 3x + 9y e). 8a + 6b f). 6x + 8y + 10z

Vă rog mult, răspundeți!

2
e. 2 (4a+3b) f. 2 ( 3x+4y+5z )
factor comun este a. 2 b. 5 c. 2 d. 3 e. 2 f. 2
scuze a. 4
Deci m-ai ametit... :))
De ce sa ametesti? Factorul comun este cifra din fata parantezei

Răspunsuri

2014-10-07T22:42:26+03:00
A) 4(a + 2) 
b) 5(3b + 2)
c) 2(3b + 2a)
d) 3(x + 3y)
e) 2(4a + 3b)
f) 2(3x + 4y + 5z)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T22:44:17+03:00
Dați factor comun :
a). 4a + 8 =>4(a+2)                b). 15b + 10  =>  5(3b+2)         
 c). 6b + 4a=>2(3b+2a            d). 3x + 9y =>3(x+3y)              
 e). 8a + 6b=>2(4a+3b)           f). 6x + 8y + 10z => 2(3x+4y+5z)