Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T22:32:27+03:00
Instrumente muzicale:chitara,pian,vioara,orga,muzicuță,fluier,trombon,tamburina etc.
Lumea micilor viețuitoare:furnica,greiere,gândăcel,melc,musca,licurici etc.

Instrumente muzicale:pian,chitara,flaut,vioara,etc
Lumea micilor vietuitoare:furnica,greiere,gandac,buburuza,etc! Si misterele lumii care ne inconjoara:celule,moleculecu
2014-10-07T22:40:05+03:00