Răspunsuri

2014-10-07T22:21:38+03:00
Căldura este variaţia de energie într-un sistem care rezultă din diferenţa dintre temperatura sa şi cea a vecinătăţilor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T22:23:07+03:00
Intre 2 corpuri de temperaturi diferite care se pun in contact, marimea fizica care masoara schimbul  de temperatura dintre corpuri se numeste caldura.
Comentariul a fost şters
Ai marcat ca fiind cel mai bun un raspuns gresit! Nu se face schimb de temperatura intre corpuri. Temperatura este un parametru de stare Caldura este o marime de proces sau transformare si reprezinta un mod de schimb al energiei prin agitatie termica la nivel celular sau microscopic. Energia schimbata sub forma de caldura se numeste corect "cantitate de caldura" si se noteaza cu Q. Succes!