Propozitile: Aseara a rasfoit manualele . Ele sunt noi si frumoase....aceste 2 propozitiii sunt simple?

2
propozitiile simple sunt alcatuite doar din subiect si predicat <deci nu
PROPOZITIILE ACESTEA NU SUNT SIMPLE,CI DEZVOLTATE
Comentariul a fost şters
nu,nu sund ca propozitiile simple sunt din subiect si predicat de exemplu ''Alin alearga,, cele doua spuse de tine sunt propozitii dezvoltate

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-07T22:00:45+03:00
Da aceste propozitii sunt simple 
nu nu sunt propozitii simple ci propozitii compuse
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T22:01:15+03:00
Nu,sunt compuse,propozitiile simple sunt formate doar din predicat si subiect
EX.El scrie
      Eu merg
daca in loc de compuse este alt cv ma scuzati
Comentariul a fost şters