poftim?
se rezolva cu delta, si cu radacinile x1 si x2
nu am invatat
ideea e ca e o ec de gr 2
da dar nu imi vine in minte cum se rezolva ma poti ajuta?

Răspunsuri

2014-10-07T21:57:22+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A * B = 56
A + B = 15
A = 15 - B
(15 - B) * B = 56
- B² + 15B - 56 = 0
B² - 15B + 56 = 0
......................
7 * 8 = 56
7 + 8 = 15
NR. SUNT 7 SI 8 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T22:12:46+03:00
Fie a si b numerele.
ab=56
a+b=15=> a=15-b            =>
=> (15-b)b=56 
=> (15-b)b=8 ori 7 (=56)
=> 15-b=8              15-b=7
     b=7          sau    b=8 
4 4 4