Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T21:57:19+03:00
                                       A SOSIT VACANTA DE VARA
A sosit vacanta de vara.Eu impreuna cu parintii si fratele meu am petrecut vacanta trecuta la mare, si ne-am gandit ca si anul acesta sa mergem tot la mare unde soarele straluceste mereu puternic si arzator pe cer.La mare eu cu fratele meu ma plimbam pe malul marii dupa ce apunea soarele, deoarece ne placea sa privim apusul.Mie imi place foarte mult sa merg la mare.Abia astept sa plecam la mare.



da nu conteaza
ms mult
n-ai pt ce
nu tradu pe google!
iti da gresit
2014-10-08T01:26:09+03:00
Este verano ha  sido el mejor de mi vida . Me  fui en un viaje  de tres semanas por  toda la Europa  . El pais  que mas  me  gusto fue  Francia , por  que  tiene  un aspecto especial y te hace  sentirte en otra  epoca . Las  calles maravillosas  , no son largas  ,pero son muy bonitas y  tienen tiendas  por todas las partes  .Tambien me  encanto  ver el famoso  Torre  Eiffel  . Hecho muchas  fotos  este  verano en casi  todos  los  paises  de Europa. Espero  que  vulevo a repetir  una  experiencia como  esa !
1 5 1