Răspunsuri

2014-10-07T21:37:42+03:00
11(1+2+3+....+700)
11*245350=2698850
dai o bere?
Da :-)
Care vrea sa ma ajute si cu astea si ii multumesc cu cel mai bun rasp 21+42+63+84+.....+2100 sau sami axplicati metoda gallos
aici dai factor comun pe 21. Si urmezi pasii de mai sus
De la Douamii2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T21:46:01+03:00
11+22+33+.....+7700=11(1+2+3+.....+700)=11\frac{700(700+1)}{2}=11 \frac{700x701}{2}=11x350x701=2698850
O fracție... (Primul nr + ultimul nr)x nr. de nr. totul pe 2
sal am si eu o intrebare de unde ai luat pe 700 in loc de 7700?
Nu l-am luat
este 11*700=7700
mustumesc