Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T21:37:31+03:00
Noua: Am noua mere.
          Mama ne-a dat noua 10 lei 
car: Eu car niste lemne.
        Tatal meu are un car.
noi: Noi am plecat acasa.
       Mi-am luat niste tenisi noi.
1 5 1
2014-10-07T21:38:09+03:00
Nouă ne-a adus cadouri. Haina sa e nouă. Eu car sacul cu cartofi Buturuga mică răstoarnă carul mare. Noi am fost plecați Papucii lui sunt noi.