Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-20T20:32:43+02:00
Daca micsorezi latura unui patrat nu vei obtine in niciun caz o arie mai mare. Enuntul are ceva ciudat, corecteaza ca sa inteleg cerinta.
cu aria de 128cm pătrați
dacă micșorăm lungimea laturii unui pătrat cu 8 cm ,obținem un nou pătrat,cu aria cu 128cm pătrați mai mică. aflați lungimea laturii pătratului inițial.ajutațimă vărog.
pai mai mica, nu mai mare.
da mai mică
dacă micșorăm lungimea laturii unui pătrat cu 8 cm ,obținem un nou pătrat,cu aria 128cm pătrați mai mică. aflați lungimea laturii pătratului inițial.ajutațimă vărog
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T20:41:47+02:00
Deci l la patrat =(l-8) la patrat+ 128cm patrati, adica 
l patrat = l patrat + 8 patrat - 16l +128cm cm patrati 

deci 16l =64cm +128cm
16l=192=>l=12cm