Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T21:09:17+03:00
Nu,nu sunt coliniare deoarece puncele coliniare sunt cele care sunt pe o dreapta.
2014-10-07T21:11:38+03:00
Punctele sunt coliniare atunci cind se afla pe o dreapta sau pe o semidreapta
uite la fotografia trimisa dreapta d are ca puncte coliniare puncete A si B daca cele coplanare sint la fel amplasate  atunci  ele sunt coliniare
1 2 1