Răspunsuri

2014-10-07T21:10:43+03:00
Prin derivare cu prefixele :anti,con ,contra ,ex,in,ne,
sufixele :ic, 
Sper ca e bine .
23 3 23
da de la ce cuvant de baza provine
improvizeaza un monolog pe care la-i putea sa-l auzi rostit de catre: o prezentatoare tv obosita
va roggg ajutatimaaaa
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-07T21:11:13+03:00
antiepidemicprin-compunere
concetatean -prin derivare
contrapagina-compunere
a desira-derivare
ex-ministru-compunere prin alaturare cu cratima
a innegri-prin derivare
nefiresc-derivare
67 4 67
improvizeaza un monolog pe care la-i putea sa-l auzi rostit de catre: o prezentatoare tv obosita
va roggg ajutatima