Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-07T21:07:07+03:00
 Linie de bataie. Linie electrica. Linie tehnologica. Linie automata. Linie de conduita
Un cilindru de gheata cade alarmant de pe streasina casei
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T21:08:36+03:00
Iti dau ambele intelesuri , sa le ai in caz de orice
produs : produsul a 2 numere / produs alimentar 
linie : linie pe care o faci cu un liniar / rigla
nota : nota 10 / nota de la ora de muzica
cilindru : forma geometrica / 
2 5 2