Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T21:05:13+03:00
Lumina= substantiv comun,nr. singular,gen  feminin
lucurici=substantiv comun,nr. singular ,gen masculin
scorbura=subst. com.,nr. singular,gen feminin
rachita= subst. com,nr singular,gen feminin
plete= subst com,nr. plural,gen feminin
ramuri=subst.,com.nr plural,gen  feminin
batrana=adj.,se acorda in nr si gen cu subst. " .. " 
( Ea este batrana.)
sau o batrana,doua batrane<substantiv 
=substantiv comun,nr singular,gen feminin

subst= substantiv
com=comun
nr=numar 


la cuvantul licurici poate fii si nr. plural,si singular
2014-10-07T21:06:11+03:00
Lumina=subst. comun nr singular genul feminin
licurici=subst. comun nr plural genul masculin