Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T20:22:13+02:00
Cuvantul scatiu este  un borumbel de rasa =rasa lui se numeste scartiu scatii
2014-02-20T20:22:28+02:00
Pasare cantatoare,mica ,cu ciocul puternic,penele verzi-galbui cenusii si spate,iar pe aripii cu doua dungi negre (Carduelis spinus) se mai numeste
Sper ca ti-am fost de ajutor!

Sper ca ti-am fost de ajutor!
da mersi mult
Cu multe placere!