Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T20:20:40+02:00
1.Cautarea izvoarelor istorice
2.Sortarea lor
3.Scrierea 
2 5 2
2014-02-21T03:42:15+02:00
Te referi la elaborarea unei lucrari istorice?
1. Stabilirea subiectului de dezbatut
2, Cautarea de materiale (text, foto, video) care pot sa se incadreze in tematica aleasa.
3. Sortarea acestor izvoare in functie de necesitate (cronologica de ex.)
4. Realizarea interna a lucrarii (stabilirea parametrilor paginii, structura interna a lucrarii aranjarea pe capitole)
 5. redactarea propriu zisa
6. dat la tipar iar apoi distribuirea acestuia.