Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T20:47:09+03:00
Nu se stie inca exact cum a aparut, dar cea mai probabila e teoria abiogenezei. In ceea ce priveste omul, el a evoluat din aceeasi specie din care au evoluat si celelalte primate mari, cum ar fi cimpazeii sau gorilele
1 5 1
2014-10-07T20:51:25+03:00
Exista 2 teorii
in religie;
Se spune ca Dumnezeu a creat omul dupa asemanarea chipului sau. Pe Adam si Eva.
in biologie;

teoria evolutionista: In anul 1859, englezul Charles  Darwin  publica o teorie asupra evolutiei speciilor si includea  omul in aceeasi clasa cu maimutele.
etapele: 

Driopitecul 20.000.000 - 8.000.000 i.Hr. 
Ramapitecul(maimuta) 20.000.000-7.000.000 i.Hr.
Australopitecul 6.000.000 - 3.000.000 i.Hr
Homo habilis 2.500.000 - 1.800.000 i.Hr
Homo erectus 1.800.00 - 300.300 iHr.
Home sapiens 250.000 - 35.000 i.H.
Homo sapiens sapiens - origine nesigura