Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T20:21:07+03:00
Pai la 20 capete si 68 picioare, imparte 68 la 4(labute fiecare) si ies 17 perechi a cate 4 labute, inseamna ca : sunt 20-17 = 3 pui si 17 iepuri adulti ;) sper ca este buna rezolvarea!
1 5 1
2014-10-07T20:24:34+03:00
Desenam: 20 de cercuri(capetele )si punem cate doua linii(picioarele)=>gainile. Apoi repartizam numarul de picioare ramase la gaini astfel incat sa obtinem iepurii si de acolo rezulta ca avem: 14 iepuri si 6 gaini.
am si eu teme si abea acum le scriu , poate cand termin te ajut!!!
Te rog frumosss
gata, acum te ajut.
Msmsmsmsmsmsmsms
Esti superr