Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T20:03:29+03:00
 Exemple: „Sfârșit de toamnă”, „Iarna”, „Mezul iernii”, „Gerul”, „Viscolul”, „Dimineața”, „Noaptea”, „Malul Siretului”.
noaptea am uitat ca specific
Panaelena, sper ca ti-ai dat seamaca e copiat de la cel de mau sus.....
da pentru ca nu avea timp sa il scie si pe acesta lam gasit si eu
exact, merci!!
2014-10-07T22:21:41+03:00

Concertul în luncă
Oaspeţii primăverii
Lunca din Mirceşti
La gura sobei
Miezul iernii
Bradul
Toamna ţesătoare
Noaptea albă
Zilele Babei
Vântul
Serile la Mirceşti
Sfârşit de toamnă
Iarna
Gerul
Viscolul
Sania
Sfârşitul iernii
Cucoarele
Noaptea
Dimineaţa
Tunetul
Floriile
Paştele
Plugurile
Malul Siretului
Flori de nufăr
Vânătorul
Puntea
Balta
Fântâna
Secerişul
Cositul
Portret dedicat doamnei X… Y… Z…
Portret dedicat prinţesei Natalia Ghica
Pe coastele Calabriei
Linda Raia
Calea Robilor
Buchet, calul favorit a d-rei Maria Docan
Mandarinul
Pastel Chinez
Bărăganul
Valul lui Traian