Răspunsuri

2014-10-07T20:18:56+03:00
Titlul <<Lumina lina>> este o imbinare de cuvinte alcatuit din substantiv cu adjectiv. Ideea pe care o desprindem este faptul de aspiratie catre inalt si catre puritate.

28 4 28
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T20:54:12+03:00
Titlul poeziei sugereaza aspiratia poetului catre atingerea perfectiunii in creatie,printr-o metafora alcatuita din substantivul nearticulat "lumina",care poate semnifica iluminarea ,inspiratia artistului pentru crearea operei desavarsite si epitetul "lina", care prefigureaza linistea si impacarea spirituala cu sine,ca urmare a implinirii idealului.
54 4 54