Răspunsuri

2014-02-20T20:08:48+02:00
Pai uite un enunt cu toate....Pe un site am vrut sa ajut p  cineva cu niste propozitii cu cuvintele:aceluia,aceleia,acelora,aceleia,acelora,acelasi,aceeasi,aceiasi,aceleasi,aceluiasi,aceleiasi,  acelorasi, doar ca intrebarea nu a fost deloc explicita si fara nici un sens

stii faci propoziti covintele ???
nu am facut?????una cu toate
tu nu ai zis decat sa facem prop ...
dc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T20:14:52+02:00
Aceluia nui place de      mine
aceleia iam dat o carte
acelora le datorez scuze
mihai a ramas acelasi
 Lara e aceeasi  din totdeauna 
aceiasi baieti erau ieri la meci
celeasi fete au ras de costina
aceluiasi om ii datorez respectul 
fetei aceleia ii place matematica 
 le va da tema acelorasi baieti