Răspunsuri

2014-02-20T20:08:54+02:00
Fă şi tu ipoteza şi afli !!
eu vreau rezolvarea stiu si eu ce trebuie facut sunt mai multe metode eu veau sa vad un raspuns nu samispui cum sa fac eu asta am intrebat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T20:14:50+02:00
Sin C =3/5 rezulta ca AB\BC=3/5 rezulta ca 5AB=60 , AB=12
AC= \sqrt{400-144} =16 (pitagora)
cos C= AC/AB =16/12=4\3
tg C= sinC/cos C =9/20
ctg C =1/tg C =20/9
sin B = AC/BC = 4/5
cos B = AB/BC= 3/5
tg B= sinB /cosB =4/3
ctg B= 1/tg B =3/4